
Zacznijmy od tej najbardziej typowej sytuacji, kiedy trener udaje się na dwutygodniowe szkolenie wyjazdowe. W sali konferencyjnej, oprócz laptopa i multimedialnego rzutnika, organizatorzy ustawią w kącie dwa roll-upy. Niby całkiem zwyczajna czynność, a jednakże może przynieść ona zamierzone korzyści. Jeden roll-up będzie informował o obecnie obowiązującej ofercie warsztatów, a drugi przedstawi tradycję firmy, która może poszczycić się sporą liczbą przeszkolonych osób bezrobotnych i nawiązaniem owocnej współpracy z zagranicznymi koncernami.
Każdego dnia słuchacze będą nie tylko chłonąć nową wiedzę, ale także odruchowo zapamiętywać nazwę i logo instytucji, co w niedługim czasie może skutkować ponownym zapisem na kurs. Roll-upy bywają również wykorzystywane przez uczelnie techniczne w trakcie partycypacji w wojewódzkich targach edukacyjnych. Stoisk bywa naprawdę dużo i wyróżnić się z ciżby nie jest prosto. Na szczęście nawet pojedynczy roll-up, postawiony przed albo za stoiskową ladą, przyciąga wzrok przechodzących uczniów technikum – większa część z nich przybywa na targi, bo to bardziej interesujące zajęcie niż siedzenie na nudnej lekcji chemii, ale znajdą się i tacy, którzy chcą skolekcjonować jak najwięcej informacji o ich wyśnionych kierunkach jeszcze tegorocznych studiów.

Przy opracowywaniu projektu roll-upu trzeba pamiętać o dwóch arcyważnych wytycznych. Po pierwsze, tekst powinien być skrótowy, obejmujący raczej krótkie zdania i ma zawierać najważniejsze informacje oraz bez wątpienia slogan reklamowy. Po drugie, sformułowana informacja musi zostać uzupełniona ilustracjami.
Czy znasz już tak świeży materiał (https://www.programylojalnosciowe.pl/kontakt.html)? Zobaczysz w tamtym miejscu naprawdę sporą ilość atrakcyjnych wiadomości na tego typu temat. Zobacz a nie pożałujesz!
W przypadku uczelni wyższych i przedsiębiorstw szkoleniowych są to najczęściej zdjęcia powabnych twarzy, które należą do zadowolonych, pełnych chęci do nauki, młodych osób. Zerknij na to –