Atrakcyjny sposób na reklamę – długopisy reklamowe

Otrzymujemy czasem długopisy w różnych instytucjach. A to kiedy otwieramy konto w bankulub przy wydruku plakatów. Oczywiście długopis, który otrzymujemy jest opatrzony logiem firmy, w której ten długopis dostaliśmy. Tego typu długopisy reklamowe są naprawdę o niebo lepsze niż ulotki. Tworząc długopis, musimy podać nazwę firmy, adres oraz numer telefonu, a na pewno ktoś wykorzysta informacje o nim napisane. Wiadomo, że ulotkę często wyrzucamy, a fajny długopis zawsze się przyda.

długopis promocyjny

Autor: Joe Haupt
Źródło: http://www.flickr.com
Gdy, ponownie sięgniemy do biurka po długopis to zobaczymy logo firmy, więc gdy przyjdzie cokolwiek znowu zmawiać lub kupować, zapewne pójdziemy tam, gdzie dostaliśmy długopis. Choć oczywiście nie po to, by dostać kolejny długopis, a po to żeby wykonano dla nas konkretną usługę. Firmy, które rozdają długopisy reklamowe z nadrukiem muszą pamiętać, że tylko jakość usług może dać im klientów. Jeśli usługa okaże się na niskim poziomie to, niestety klient nie wróci nawet gdyby otrzymał cały worek fajnych długopisów.

promocyjne długopisy

Autor: Howard Lake
Źródło: http://www.flickr.com

Pokaż mi, czym piszesz…

Często widać, kto z usług, jakich firm korzysta. Ludzie sami nawet nie zwracają na to zbytnio uwagi, a widać to bardzo dobrze, między innymi przez bezpłatne gadżety, z których z chęcią korzystamy. Nie jest istotne czy to darmowe breloczki do klucza czy długopisy, na wszystkich tych gadżetach znajduje się logo firmy, która nam owy gift dała. Oczywiście bywa, że na ulicy osoby rozdające ulotki dorzucają do tego smycze do kluczy lub inne małe drobiazgi, stąd też mamy sporo różnego typu ciekawych gadżetów. Jeżeli na przykład na danym prezencie jest nazwa firmy i telefon to można, jeżeli tylko będzie taka konieczność, bardzo szybko znaleźć numer telefonu do firmy. Jest to bardzo dobre rozwiązanie marketingowe – sprawdź tu: długopisy reklamowe Logopen.

Za dużo ulotek już otrzymaliśmy i to nieistotne czy dające możliwość rabatu, po prostu mamy po dziurki w nosie ulotek. Uważamy, że długopis, smycz, czy inna mała rzecz jest o wiele praktyczniejszym rozwiązaniem. Jednak też wolimy otrzymywać takie rzeczy wtedy, kiedy jesteśmy w danej placówce a nie na ulicy. Zanim, więc jako firma reklamująca się na długopisach, rozpoczniemy jakieś marketingowe działanie na dużą skalę dobrze byłoby przeprowadzić badanie rynku. Warto dowiedzieć się, co myślą na nasz temat nasi obecni lub potencjalni klienci.
Opracował

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*