Zachęcamy – naciśnij to i przeloguj się na następną naszą stronę. Tam czekają na Ciebie świeżutkie i rzetelne wiadomości.
Inne opakowanie będzie najlepsze dla kobiecych kosmetyków, a inne dla kolejnej linii makaronów. Dużo bowiem zależy od tego, jaka jest grupa konsumentów. Można by pomyśleć, że wystarczy, że opakowanie jest trwałe i atrakcyjne wizualnie. Okazuje się jednak, że to za mało. Przykładem mogą być między innymi badania przeprowadzone na szamponach.
Okazywało się np., że szampony, jakie były oferowane w obłych butelkach i posiadały perłowy kolor, były przez respondentki uważane za bardziej luksusowe od pozostałych przedstawionych im wyrobów. To faktycznie ciekawe badania, gdyż świetnie obrazują to, jak znaczący wpływ na decyzję konsumenta może mieć opakowanie artykułu.
Pod tym linkiem znajduje się jeszcze inna strona opisująca tę kwestię. Sprawdź także inny świetny tekst (http://olejnik.pl/przenosniki-grawitacyjne-roleczkowe/) na ten temat. On też jest godny uwagi.
Warto więc przetestować na przedstawicielach grupy docelowej konkretne opakowania i wybrać te, które ostatecznie zostały przez nich uznane za najbardziej atrakcyjne. To zagwarantuje, że podczas zakupów zwrócą uwagę na określony artykuł.

Dodatkowo, opakowanie musi wyróżniać się doskonałą jakością. Na opinię o producencie dość negatywny wpływ ma rozpadające się opakowanie, nawet kiedy miałoby niezwłocznie zostać przez klienta wyrzucone. Znakomitym materiałem jest tektura falista, cechująca się wysoką wytrzymałością, jaka zapewni, że opakowanie ochroni produkt.