Rola promocyjnych gazetek czyli z jakich powodów tego typu forma reklamy ma taką skuteczność we współczesnym handlu.

Wraz z pojawieniem się w Polsce hipermarketów zaczęła się era reklamowych gazetek, co po dziś dzień można zobaczyć w zasadzie każdym bloku i domu przed wejściem. Ta forma reklamy od blisko dwudziestu funkcjonuje na naszym rynku, i po dziś dzień cieszy się ogromną popularnością wśród klientów.

Jedną z głównych zalet tego typu gazetek jest możliwość zaprezentowania za jednym razem większej ilości produktów lub usług które stanowią ofertę danej firmy. Z tego też powodu bardzo chętnie gazetek używają przede wszystkim duże markety, sieci sklepów kosmetycznych albo odzieżowych, a także RTV i AGD (). Gazetki oparte są przede wszystkim na fotografiach, najczęściej na każdej stronie gazetki umieszcza się parę produktów, bardzo ważnym elementem jest również właściwie zaprezentowana cena, mająca skusić klientów do zakupów. Promocyjne gazetki bardzo często używa się podczas najróżniejszych wyprzedaży czy promocji, coraz częściej pojawiają się w nich także informacje o nowych, waśnie promowanych produktach.

gazetka promocyjna

Źródło: pixabay.com

Przeprowadzane badania pokazują, że duża część społeczeństwa co najmniej raz na miesiąc miała kontakt z jakąś promocyjną gazetką, np.

Jeśli zaciekawił Cię przedstawiany artykuł, to odwiedź www fotel kosmetyczny a tam oczekują na Ciebie materiały warte uwagi. Sprawdź je – będziesz bardzo zadowolony!

, a z kolei to ma przełożenie na podobnie dużą ilość osób, które na tej podstawie odwiedziły dany sklep. Na podstawie tych badań można więc zauważyć, że promocje gazetki mają ogromną skuteczność, pozostawiając daleko inne sposoby promocji i reklamy. Trudno się więc dziwić, że od kilkunastu lat są używane przez każdą sieć marketów, a ostatnio również przez niedużych lokalnych sprzedawców, którzy także by chcieli dotrzeć do klientów.

Intryguje Cię opisywana kwestia? Jeśli tak, to bez ociągania kliknij tu – ta optymalna strona na pewno także okaże się godna zainteresowania.

A oni z kolei za najbardziej kuszące do zrobienia zakupów uznają obniżki cen – tu bardzo dobrze sprawdza się metoda porównań, gdzie przy starej, wysokiej cenie umieszcza się nową, znacznie niższą. Bardzo dużym plusem promocyjnych gazetek jest również możliwość porównania funkcji promowanych – przykładowo gazetka obejmująca promocje elektronika ma często zestawienie kilku różnych promowanych sprzętów, co w dużym stopniu może ułatwić klientowi wybór.