O folderach reklamowych – tych dotąd nie znałeś

Broszurki promocyjne są najskuteczniejszą odmianą promocji sieci handlowych. Pokazują to zarówno wyniki badań niezależnych instytucji, jak także wyniki sprzedażowe poszczególnych sieci. W Polsce foldery promocyjne mają swój początek w latach 90-tych poprzedniego wieku.

Pojawiły się w one razem z wejściem na nasz rynek ogromnych międzypaństwowych sieci sprzedażowych. W obecnych czasach broszurki promocyjne są głównym środkiem wymiany informacji miedzy klientem a siecią handlową. Współcześnie broszurki reklamowe w naszym kraju wydają nie tylko ogromne sieci (jak na przykład gazetka Black Red White), swoje foldery mają także małe, lokalne sieci.

promocja

Źródło: flickr.com

Treść gazetek promocyjnych które publikują poszczególne sieci sprzedażowe z reguły zbliżona jest do siebie (). Z reguły to kolorowe broszurki zapełnione zdjęciami artykułów, pod jakimi zapisano ich ceny. Zazwyczaj bywają to częstokroć kupowane artykuły, jak np. śmietana, pieluszki, jaja, warzywa albo mięso, a w wypadku sklepów z RTV/AGD będą to: telewizory, laptopy, smartfony lub chłodziarki. Prawie każda gazetka reklamowa posiada swe limity czasowe (niekiedy też geograficzne). Wszelka oferta specjalna ma określony swój początek a również koniec. W pobliżu aktualnej ceny promocyjnej artykułu przedstawiana jest poprzednia cena. To od lat stosowany, sprawdzony sposób prezentacji artykułów.

Czy prezentowany materiał Cię zaciekawił? W takim wypadku sprawdź inny polecany serwis trwała nawierzchnia na plac zabaw, który też ma absorbujące informacje.

Niektóre sieci marketów starają się przykuć uwagę nabywców okazjami tzw. tematycznymi. Tworzą one specjalne pomysły tematyczne, w ramach których wyprzedawane bywają: konfekcja, buty, artykuły gospodarstwa domowego, zabawki i kosmetyki. Czasem zdarza się też sprzęt sportowy, rośliny bądź też artykuły RTV. Lidl na przykład słynie z tygodni poświęconych kuchni obcych krajów (np. „Tydzień włoski”, „Tydzień chiński” itp).

Podobała Ci się nasza informacja z witryny (https://www.miloni.pl/blog/trendy-w-meblarstwie-na-rok-2020/)? Jest nam niezwykle miło. Oczywiście mamy zamiar zaprosić Cię do przejrzenia kolejnego wątku o zbliżonym temacie.

W folderach promocyjnych regionalnych sieci sprzedażowych prezentowane są również: garderoba, dodatki dekoracyjne do mieszkania, a również małe AGD (Leroy Merlin gazetka – ). Duży wpływ na to, które towary prezentowane będą w gazetce ma okres kalendarzowy wydawanej broszury. Nadzwyczajne propozycje prezentowane są przede wszystkim przed okresem Bożonarodzeniowym, ale także przed Wielkanocą, a również przed Dniem Dziecka.