Marketing w wielkim mieście

Współczesna reklama oferuje ogromnie wiele opcji promocji przedsiębiorstwa czy wyrobu. Możemy do tego celu stosować zarówno klasyczne kanały reklamowe (reklama w środkach masowego przekazu), jak również najbardziej nowoczesne odmiany reklamy.

Jako że w dzisiejszych czasach istotna jest zarówno trafność, prędkość jak również uatrakcyjnianie reklamy, stąd na tym rynku pierwszeństwo wiedzie reklama multimedialna (a więc następczyni reklamy telewizyjnej). Wiele z firm trudniących się reklamą zajmuje się także zaplanowaniem i uskutecznieniem reklamy – odkryj serwis wyświetlanej na tzw. telebimie – np.: telebim – Więcbork przy ul. Mickiewicza. Prymarnym obowiązkiem pracownika takiego przedsiębiorstwa jest znalezienie właściwego miejsca w którym emisja reklamy przyniesie duże profity. Punktami w jakich opłaca się instalować telebimy są środkowe dzielnice wielkich miejscowości, gdzie ruch automobilowy a również pieszy jest bardzo intensywny, a co jest z tym związane naszą reklamę zobaczy olbrzymia ilość przypuszczalnych klientów. Podstawowym warunkiem skuteczności takiej postaci reklamy jest to, aby wyróżniała się ona spośród wielu innych. W wielkich skupiskach miejskich, zapełnionych tego typu reklamą może to być zagadnieniem niełatwym, stąd tak istotny jest interesujący projekt, przyciągający spojrzenie osób.

Trzeba zatem odnaleźć godziwych zawodowców zajmujących się marketingiem. Nie jest to skomplikowane zagadnienie, wystarczy wbić w wyszukiwarkę sformułowanie: telebim plus nazwa naszego miasta, aby odnaleźć jednostkę która zaprojektuje oraz zrealizuje dla nas telebim za przystępną cenę. Lub zerknąć tu – telebim – Medas Media – Okrzei we Włocławku.Wspomniana reklama emitowana na wielkim monitorze na pewno dotrze do wielu prawdopodobnych klientów. Co ważne, przekazy wyświetlane na ekranie są widoczne 24 godz. na dobę, toteż nie da się takiej reklamy przeoczyć. Treści promocyjne wyświetlane na telebimach powinny być zwięzłe, w większości reklam nie przewyższają one minuty.

Ostatnimi czasy da się słyszeć głosy krytyki wymierzone w stronę podobnych odmian marketingu. Występują różnorodne kontrowersje mające związek z wysyłaniem treści marketingowych na telebimach, niektórzy uważają, że mogą one wywierać wpływ na zmniejszenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Może tak być jedynie wtedy, kiedy miejsce prezentacji było nieodpowiednio wybrane, światło ledowe może wówczas oślepiać kierowców.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*