Gdzie najkorzystniej pokazać reklamę? Pomyśl o transporcie zbiorowym, gdyż w autobusie jest bardzo dobre miejsce na Twoją reklamę

Każda przestrzeń jest dobra, aby wykorzystać ją jako reklamę. Nie każda jednak jest skuteczna. Dlaczego? Decydują tu różne kwestie, jakie wpływają na stopień naszego zaawansowania i odbiór danego typu reklamy. Sporo jest lokalizacji w miastach, jakie się nie sprawdziły, jeśli mówimy o reklamie. Takie miejsca są po prostu zbyt mało przyciągające uwagę, mijamy je każdego dnia i nie zauważamy. Co innego reklamy, jakie musimy zobaczyć, gdyż są tak dobrze wyeksponowane, w tak dobrych miejscach, iż nie sposób ich nie dostrzec.

komunikacja miejska

Autor: Juan Carlos Seoane Vigo
Źródło: http://www.flickr.com
Takim rodzajem jest na pewno reklama w autobusie – na przykład – reklama w autobusie Medas Media – Kościerzyna. Większość z nas korzysta z komunikacji miejskiej, a w większości ośrodków miejskich – większych, lecz też zupełnie średnich i mniejszych takowa jest obecna, dzięki czemu trzeba spróbować właśnie tam zlokalizować swoją reklamę. Często ludzie zadają pytania, jak tego typu przekaz reklamowy będzie się prezentować, czy na pewno autobus to najlepsze miejsce na reklamę? Możliwości jest rzeczywiście dużo, ponieważ w autobusie jest rzeczywiście wiele miejsc, w jakich jesteśmy w stanie pokazać swoją reklamę – reklama w autobusie – Krapkowice.

reklama na autobusie

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com

Pierwsze co przychodzi na myśl to reklama na szybach czy w innym miejscu, w którym jest odpowiednia powierzchnia. Mimo to, twórcy takich reklam idą jeszcze dalej i prezentują przekaz reklamowy na kasownikach czy pozostałych elementach. Ponadto, taka reklama staje się coraz bardziej nowoczesna. Dobry przykład to reklama multimedialna. Taka reklama to nowatorska forma przekazu reklamowego zapewniająca idealne i bardzo skuteczne dotarcie do klienta. Kolorowe spoty reklamowane to naprawdę wysoka jakość, bo emitowana reklama jest na monitorach reklamowych LCD. Dzięki temu naszą reklamę codziennie jest w stanie poznać tysiące odbiorców. Efektywność takiej formy reklamy gwarantuje częstotliwość i cykliczność regularnych treści. Na pewno to jedna z najbardziej skutecznych reklam.

Przewaga takiej reklamy nad pozostałymi formami reklam jest związana z dosyć specyficzną okolicznością w jakiej znajduje się pasażer. Jest ona ograniczony przestrzennie, jak i czasowo. Ciężko czasami znaleźć właściwą ilość koncentracji, by czytać książkę, jednocześnie występuje unikanie kontaktu wzrokowego z innymi pasażerami. Chcąc zabić czas poszukuje czegoś, co przyciągnie jego wzrok. W ten sposób rozpocznie uważnie obserwować przekaz reklamowy pokazywany na telebimie.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*