
Kliknij ten link, żeby przekonać się, co inny serwis udostępnił (https://raj-international.net/systemy-telewizji-przemyslowej-cctv/) na opisywany wątek. To na pewno także Cię zaciekawi.
Sądzi się, że idealna lokalizacja telebimu to dziewięćdziesiąt procent powodzenia reklamodawcy. Tego typu nośniki najlepiej jest sytuować w punktach, w których potencjalny konsument zmuszony jest do spojrzenia na ekran. Świetnymi przykładami lokalizacji, która z pewnością przyniesie zyski reklamodawcy są: miejsca wzdłuż dróg przelotowych, które cechują się dużym ruchem kołowym, okolice ogromnych rozdroży z sygnalizacją świetlną (odbiorca zobowiązywany jest do zatrzymania się, spędzenia paru chwil na przejściu i ujrzenia ukazujących się treści na telebimie). Najważniejszymi elementami, którymi charakteryzuje się dobra lokalizacja są: niezbędność zatrzymania się przypuszczalnego konsumenta, wymuszenie ujrzenia ekranu i nuda, umożliwiająca odbiorcy skupić się na nośniku z pojawiającymi się treściami, które jego umysł automatycznie będzie przyswajać. Nie sprawdzi się natomiast telebim Karpacz usytuowany na przykład na parkingach niedaleko centrach handlowych.