Poradnik atlety

Postanowiłeś w końcu wziąć się za siebie i zgubić kilka kilosków? Brawo! Nim udasz się na gym, zapoznaj się z poradnikiem kulturysty. Odkryjesz, jak przygotować organizm do ćwiczeń, by lepiej spalać kalorie.

Strój treningowy Odzież mają być luźne i zapewnić ci komfort.

waga

Autor: Christian Schnettelker
Źródło: http://www.flickr.com

Koksownia to nie wybieg. (siłomierze) Tu liczy się praca – musisz odczuwać progres w sylwetce i sile (zachęcam, by zainwestować w siłomierz). Nie zyskasz szacunku, śmigając w luksusowej odzieży. O czym trzeba pamiętać?

• Zainwestuj w rękawiczki – zyskasz pewniejszy chwyt i nie poobcierasz sobie wnętrza dłoni o ciężary. Rękawiczki to także ochrona przed bakteriami – nigdy nie wiadomo, kto ćwiczył wcześniej i czy odkażał sprzęt po sobie.

• Buty treningowe – muszą być komfotowe i zapewniać równowagę. Najlepiej wybierać but o płaskiej i elastycznej podeszwie z przepuszczającego powietrze tworzywa. sandały? Nie ma mowy. Chyba nie planujesz nabyć kontuzji? Klapki to na pływalnie lub pod prysznic.

• Pas kulturysty – jeżeli masz świadomość, że będziesz pracował na dużych obciążeniach, pas to podstawa. Pomoże ci utrzymać dobrą postawę i zabezpieczy przed przepukliną.

• Ręcznik – bez niego nie wchodź na siłownię. Bardzo przydaje się podczas ćwiczeń do ocierania potu. Ławeczki lepiej wycieraj jednorazowymi chusteczkami.

Odżywianie Jeżeli chcesz mieć progres, nie skupiaj się tylko na treningu.

dieta

Autor: iStock
Źródło: iStock

Istotny jest sposób odżywiania. Odstaw fastfoody i śmieciowe żarcie. Zacznij sam gotować.

Zagadujecie nas często o naszą kolejną witrynę. Oto ona. Trzeba kliknąć w poniższy link i można zobaczyć także (http://infinitex.pl/cegly-izolacyjne/) nowe zajmujące artykuły.

Musisz zapewnić odpowiednią ilość białka i węglowodanów swojemu organizmowi. Ogranicz cukry i tłuszcze. Zanim rozpoczniesz dietę porozmawiaj z dietetykiem, aby przygotował ci plan odżywiania.

Potrzebna jest Ci sprawdzona informacja z www (https://www.tuv.com/poland/pl/weryfikacje-nadzory-i-inspekcje-obiekt%C3%B3w-budowlanych.html)? To świetnie, gdyż stworzyliśmy dla Ciebie dawkę świeżych wpisów. Trzeba wejść w link.

To jednorazowy koszt, ale zaoszczędzisz czas na poszukiwanie informacji. Porady eksperta sprawią, że szybko waga elektroniczne pokaże ci, że straciłeś kilogramy.

Pamiętaj też, by brać ze sobą wodę na trening. Musisz stale nawadniać ciało. Zapomnij o gazowanych produktach i energetykach. Przed ćwiczeniem warto wypić małą kawę i pobudzić się kofeiną. Jeśli siłownia to dla ciebie nowość, lepiej zainwestuj w kilka ”lekcji” z trenerem personalnym. Będziesz miał pewność, że nie zrobisz sobie krzywdy i nie staniesz się obiektem żartów reszty ekipy.