Standardowy podział na reklamy: radiową, telewizyjną, internetową, prasową oraz reklamę typu out-door.

Reklama to dziedzina marketingu niezwykle zależna od technicznych możliwości danej firmy, koniunktury na rynku oraz grupy odbiorców, do których adresuje się przekaz. Zależnie od najróżniejszych powodów można stosować bardzo różne odmiany reklam. Najbardziej powszechny jest podział na reklamy radiową, telewizyjną, prasową, internetową oraz reklamy zewnętrzne. Kolejną grupę reklam stanowi reklama zewnętrzna typu stand-up, to znaczy często spotykane standy reklamowe.

billboard

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Warto nieco więcej napisać na ich temat, jest to bowiem jeden z najbardziej rzucających się w oczy sposobów na prezentację produktów. W dobie powszechnego zalewu wiadomości, natłoku dźwięków oraz obrazów, konsumenci nauczyli się bagatelizować to wszystko i selektywnie wybierać jedynie te, które będą uważać za ważne lub interesujące. Biorąc to pod uwagę możliwość zwrócenia uwagi oryginalną szatą graficzną albo interesującym motywem może być niezwykle istotna.

Czy taka publikacja była dla Ciebie absorbująca? Jeśli tak, to nawiasem mówiąc więcej zobaczysz w artykule, który również analizuje taką sprawę.

reklamy w mieście

Autor: GabboT
Źródło: http://www.flickr.com

Reklamowe standy od długiego czasu stanowią nieodzowny element wyposażenia sklepów, pasaży handlowych, budynków kinowych, a coraz częściej szkół czy niektórych urzędów. Nie obejdą się be nich także wszelkiej maści punkty z usługami, począwszy od salonów kosmetycznych czy fryzjerskich, poprzez kluby fitness, a na bibliotekach kończąc. Reklamowe standy opanowały rynek reklamy głównie dlatego, że bardzo dobrze wpasowują się z przekazywanymi treściami w tematykę miejsca, w którym się je prezentuje (tu oferta standów). Grupa docelowa tak naprawdę sama się kształtuje przez przebywanie w określonych miejscach, tak więc reklamodawcy zostaje skupić się na jak najbardziej efektywnym przekazaniu informacji reklamowej lub ciekawej prezentacji produktów.

Bardzo dużym plusem tej formy reklamy jest to, że standy reklamowe są stosunkowo tanie, bardzo funkcjonalne i atrakcyjne, bowiem poza znaną wszystkim funkcją perswazyjną mogą, a wręcz muszą pełnić również rolę ekspozytora dla promowanej listy wyrobów, tematycznie związanych z opisywanymi ofertami.

Opisywane w tym artykule tematy Cię zainteresowały? Jeśli tak, to kliknij ponadto tu – to niezwykle użyteczna treść (https://www.foliograf.pl/aktualnosci/nowe-realizacje/) dla zwolenników takiej problematyki.

Jeżeli są porządnie wykonane, mogą służyć bardzo długo, tworząc często dodatkowy ozdobnik dla powierzchni handlowej.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*