Promocja usług za pośrednictwem telebimu coraz bardziej powszechna w miastach

Współcześnie efektywne dotarcie do nowych odbiorców nabiera niezmiernie istotnego znaczenia. Czasy gdy konsumenci trzymali się pojedynczej placówki już minęły – w zinformatyzowanej rzeczywistości odszukanie lepszej oferty jest wyjątkowo łatwe.

gotówka

Autor: Benjamin Linh VU
Źródło: http://www.flickr.com
sprzęty

Autor: Benjamin Linh VU
Źródło: http://www.flickr.com
Dlatego punkty sprzedażowe muszą inwestować w opcje, które będą w stanie szybko trafić z konkretnym przekazem do sporej rzeszy odbiorców bez konieczności wykładania sporych pieniędzy na promocję.

Coraz częściej używanym rozwiązaniem są telebimy. Ich skuteczność można bez kłopotu dostrzec dosłownie w każdym dużym mieście. Telebim Białystok dla przykładu wykorzystuje zarówno do promocji wydarzeń kulturowych jak i do informowania odbiorców o najnowszych promocjach w różnych sklepach oraz placówkach usługowych. Telebim Białystok znajduje się w pobliżu ruchliwych dróg miejskich – w efekcie efektywność prezentowanej na nim reklamy jest większa.
Innym idealnym przykładem jest telebim Konin – który pełni funkcję zarówno promocyjną jak i informacyjną. Telebimy w ciągu ostatnich lat bardzo się upowszechniły. Promocja na wielkim ekranie jest nie tyle efektywniejsza co po prostu tańsza. Telebim Konin z swoim przekazem trafia codziennie do setek potencjalnych klientów. Jeżeli firma planowałoby skierować promocję do tej samej liczby osób za pośrednictwem tradycyjnych środków to koszty byłyby nieporównywalnie większe. Reklama (poligrafia reklamowa) na telebimie to idealny sposób do uzupełnienia każdej kampanii reklamowej.

Bycia zauważanym codziennie na tle konkurentów znacznie zwiększa szansę, że to właśnie naszą firmę wybierze mijający telebim odbiorca. Reklama tego typu to inwestycja, jaka zwraca się każdego dnia.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*